23 augusti 2012

Ni vet dagar som man

Ni vet dagar som man helst av allt vill ta fram största och hårdaste stekpanna man har och slå den i huvet på någon? Jag är i ett sånt stekpanns-mode nu. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som har fått mig i ett sånthär mode, jag befinner mig i det och kommer förmodligen banka en stekpanna i huvet på någon om jag träffar någon ikväll (tur att jag ska sova snart och inte planerat att gå utanför lägenheten).  Dagen var bra däremot. Drog och tränade direkt på morgonen, och sen for jag och handlade hem massa nödvändiga saker, så som matlådor. Jag tänkte att jag skulle komma hem med 4 matlådor. Det slutade med att jag kom hem med 16 stycken plus små förvaringsmatlådsburkar till sallad dressing, osv. Nu har jag inte bara matlådor för halva året, utan hela!!! Känner att jag ska dumpa datorn, dricka en juice, tända lite ljus och lugna ner mig litegrann. Godnatt.
 
 

1 kommentar:

  1. 16 st. matlådor? varför? Handlar du engångs matlådor lr? :P

    Stekpanna mode!! hmmm... tur att man inte bor på samma gata då hahaha....

    SvaraRadera