23 augusti 2012

Jag började hyperventilera

Okej, ni som känner mig kommer förstå mig. Ni som inte känner mig kommer tro att jag är från en annan planet och fråga er varför i hela fridens namn jag började skratta under denhär händelsen. Jag har en sak att berätta för er kära bloggläsare. Igår, när jag, theo och emma hade varit och köpt en subwaymacka (jag skriver utförligt så ni som bor i umeå kan få upp en bild i huvet) och stod på parkeringen utanför nattöppet skulle jag backa ut. Jag satte fast theo, satte på mig bältet, satte på min musik (i vanlig ordning) och började backa. Jag tittade, tittade, och backade...backade..bakcade, och plötsligt hörde jag en smäll. SATAN!!! Jag började hyperventilra inne i bilen, kunde knappt andas, och theo började fråga emma varför ja krokar in i folk (antar att hans magkänsla sa honom det)samtidgt som han började storgråta, samtidigt som jag hyperventilerade. Ja, som ni säkert förstår uppstod kaos i bilen. Det tog någon minut innan jag klev ut ur bilen för att kolla vad det var som hade smällt. Jag klev ur bilen, ovetandes om vad det var som hade hänt, och möttes av en stor, svart bil (som förövrigt såg ut som att det var en maffiaboss ägde den) som jag hade backat in i. Jag fick panik och mitt uppi panikattacken började jag skratta. Jag hyperventilerade och skrattade om vartannat, då plötslig dett kom en gubbe ut från den svarta maffia bilen,  stirrade på mig (samtidigt som jag fortsatte att hyperventilera och försökte be om ursäkt för att jag hade backat in i honom) han gick runt hans mafia-bil, utan att säga någonting, då han efter undersökning av bilen sa: Det blev ingenting. Jag gick fram till honom, skakade hans hand och bad återigen om ursäkt. Gubben tittade på mig, sa inte så mycket, satte sigg i bilen...och gasade iväg. Jag satte mig i bilen, chockad, och undrade hur jag kunde ha missat den stora feta bilen rakt framför mig. Jag har tur i oturen. Otur för att jag backade in i maffia bilen, tur att jag inte gjorde kaos med hans bil. Tänk, inte ens en liten repa fick bilen!! Tur att jag inte hetsbackade som jag brukar göra.


 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hahahaha :) Skulle vart typiskt mig med.

    SvaraRadera
  2. hahahahahahhaha ooooookkkkeeeej!!
    Otroligt att det inte blev någon skada på maffia bilen!! va var d för bil förrensten (som om du ska svara på frågan!! haha.. )

    Vad roligt Theo var: varför krokar du med folk? hahahahahhaha....han ställde en smart fråga faktiskt :P

    Du vet de klistermärken som står ''barn i bilen'' på som man brukar klistra på bilen??? gör en såntdär märke som står på den ''Sussi i bilen''hahaha ...skojar :)

    anyways...va försiktig nästa gång :) gonatt.

    SvaraRadera