6 oktober 2012

Jag har rätt bra karaktär endå


Störttttt hur seg man blir efter man jobbat natt...Har alltid ett startsnöre på ett x antal mil innan jag vaknar upp och tar mig till kafffebryggaren, sen är jag på g! Håller för tillfället på att fixa matlådor inför nattens jobb! Känslan som uppstår efter att man jobbat natt och kommer hem till sin säng och får krypa ner under täcket är oslagbar, en av dom bästa! Igår när jag kom till jobbet stampade jag in i huset med två icakassar. Folk började fråga om jag skulle flytta in med tanke på att jag både hade med mig min mixer, en matvåg, tandborste och en kasse med mat. Men nejjjj...Inte det inte. Jag var bara stört förberedd på mitt liv och hade med mig mat så att jag inte skulle ha möjligheten att fuska. Snart har en vecka av tävlingen gått and I still doin it good! Jag är stolt...Trodde faktiskt att jag skulle hunnit trycka ett x antal chockladkakor vid dethär laget, eller gasat iväg och lyxat till det med en lyxshake, men....inte! Jag har rätt bra karaktär endå...När jag väl har bestämt mig och gett mig fan på att jag ska ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar