2 november 2012

Jävla rödögda fiskjävlar


Jag har börjat inse varför en fisk dog förra veckan. Idag när jag kom hem gick jag som vanligt till akvariet för att kolla läget och ge fiskarna mat. Jag satte mig ner och började titta på fiskarna, då jag plötsligt såg hur två fiskar gick till attack emot min guppy. Jag blev såklart jävligt arg och ställde mig och började banka på rutan och skrika åt dom att lägga av (Ja det är verkligt). Då jag insåg att det tyvärr inte kommer hjälpa. Dom fortsatte att jaga och tugga på min finaste fisks fenor och tillslut blev den så matt att den for ner inte orkade mer.Dom hade bitit av typ halva bakfenan så dom måste varit dum emot den ett jävla tag. Jag hatar nu dom fiskar som bet ihjäl min finaste guppy, och imorgon kommer jag ringa och försöka lämna tillbaka dom aggresiva fiskjävlarna.Seriöst...Ska dom hålla på sådär får dom inte bo hos mig. Det drygaste av allt är att fiskförsäljaren sa att dom gick bra ihop. Tydligen inte......Jävla aggresiva rödögda fiskjävlar.
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar