11 december 2012

Sickkkkk and tierd

 
 
Kände mig sjuk igår, tryckte undan känslan, och gick till skolan endå. Hämtade Theo på dagis, yrade omkring hemma, fixade lite saker och fick feber på kvällen. Har varit hemma idag, hade redovisning imorse, ska på anställningintervju på torsdag, har skola imorogn, jobb inplanerat, blir stressad bara jag tänker på att jag är sjuk. Ikväll har jag halsat upp allt mitt te, boostat upp både mig och theo med vitamin-smoothie, käkat våfflor och endast varit hemma. Känner verkligen vilken stress som uppstår i kroppen när man är sjuk och har saker inplanerade. Gah. Nu ska jag se klart min film, ta alvedon, sova och hålla tummarna att jag vaknar upp piggare imorgon. Hatar o va sjuk........
 
Do not chase people. Be you and do your own thing, and work hard.
The right people who belong in your life, will come to you, and stay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar