25 december 2011

Trotts att jag hade haft hela dagen på mig

Trycker i mig avokado och dricker vatten, samtdigt som jag skriver dethär. Sitter på jobbet just nu och kommer göra det dom kommande tio timmarna också. Började nio, slutar sju imorgon bitti. Jag sov riktigt dåligt inatt, så jag undrar hur denhär natten kommer gå. Kaffe är min räddning, som vanligt. Ska snart bege mig till köket och göra en perkulator!!!!! med kaffe, så jag piggnar till lite (helst extremt mycket!). Tog även med mig mjölk i en burk(?!) då jag inte hittade någon liten pet-flaska när jag stressade omkring i lägenheten just innan jobbet. Jag stressade alltså trotts att jag vaknade klockan halv åtta och hade haft hela dagen på mig haha. Har även med min min sex and the city box som jag tänkte sätta mig och se när det finns tid. Nu ska jag göra kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar