24 december 2011

Med tanke på att jag är jag

Julafton börjar gå mot sitt slut...har ätit god mat, och alldelles överdrivet mycket onyttigheter. För tillfället känns det som att jag aldrig mer tänker äta sånt igen. Mitt mål för dagen var "om jag äter tillräckligt mycket gosaker idag, kommer jag bli less och inte vilja äta det mer för att jag blivit less". Med tanke på att jag är jag och ingen annan, käkar en marabochockladkaka själv, och delar på en kladdkaka med mina kompisar får vi se hur det går. Testa kan man ju alltid. Nu ligger Theo och sover. Han var så trött efter julens pådrag att han somnade innan han ens visste att han hade gått och lagt sig, typ. Nu ska jag göra ansiktsmask, sen ska även jag gå och lägga mig. Hoppas alla haft en bra julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar