1 juni 2012

Bra start på morgonen

Somnade sent..vaknade tidigt! Har hunnit med och vakna, känna av min träningsvärk sen gårdagen, käka frukost, dricka kaffe, och nu ska jag strax hoppa i träningskläderna och dra på gymmet innan jag drar iväg på jobbet. Känner att jag kommer vara rätt sliten ikväll redan nu med tanke på hur sent jag somnade inatt. Imorgon kommer Theo hem. Har inte planerat in något jobb fram tills sommarschemat börjar förtuom ikväll vilket känns superskönt. Ska spendera tid tillsammans med Theo. Känns som att det behövs med tanke på hur mycket jag kommer jobba i sommar. Nuuu ska jag trottsa träningsvärken o dra på gymmet!!!! 

If you smile when no one else is around,
you really mean it. I smile when no one else is around
all the time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar