9 juli 2012

Hallå där alla nattugglor

Är ni vakna? Ibland när jag jobbar natt känns det som att jag är den enda människan... på hela jorden. Så tyst, så lungt, så stilla, bara jag. Visst att det är skönt när det är tyst ibland, men när det är så tyst att man undrar om man är den enda människan på jorden är det ju för tyst. Sen jag kom till jobbet har jag hunnit äta middag, dricka ett x antal koppar kaffe, blivit myggbiten, kollat på sex and the city och impulsbakat en kladdkaka. Hoppas att min natt fortsätter i lugn takt. Det enda stojjiga momentet i dethär huset för tillfället är ju jag själv. Olugnare människa är svårt att hitta alltså. Bara jag som blir stressad av att inte göra någonting?

1 kommentar:

  1. Hej hej.
    Nej, du är inte den ända som är vaken...jag är här. Min semester har börjat och tänker inte sova bort den :)) står i balkongen o fotograferar månen o lyssnar på musik hahah....ska koka kafffe också :)

    SvaraRadera