10 juli 2012

Pratade nyss med en nattugglekompis

Fjärde natten av fem nu och jag känner att jag kommit in i nattugglelivet på riktigt! Jag har lärt mig att faktiskt sova på dagen och vara vaken på natten, någonting som jag förrut hade svårt för och som resulterade i att jag var vaken alldellres för många timmar och sov för få, blev en zombie vid fyra och ville gå. Jag pratade nyss med en nattugglekompis som också jobbar natt. Vi båda flummade på, på varsin sida av luren..pratade om allt och ingenting, och sen blev det tyst. Plötsligt från ingenstans började hon nynna på låten "I just dont know what to do, with myself..." och jag dog av skratt. Nä, ibland vet man fan inte vad man ska ta sig till med sig själv alltså, haha! Så klockrent. Trampade nyss ihjäl en hästmyra lika stor som en häst typ...Ok, där överdrev jag. Men stor som satan. Det riktigt knakade under min sko då jag stampade på den. Klockan är nu tjugo i tre och jag funderar på att äta upp mina ägg som jag precis har kokat. Sen, kaffe..min enda trogna vän inatt, förrutom min nattugglekompis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar