17 augusti 2012

Två år senare har jag fortfarande inte fått svar

Jag vet att jag kan vara riktigt förvirrad. Jag vet att jag ibland glömmer bort saker eller tänker på för många saker samtidigt och då blir det stundtals kortslutning i hjärnan, men då jag möttes av dethär mailet som jag skrev för något år sen börjar jag fundera. Är det här ett skämt? Nej, det är klart det inte är ett skämt. Jag är 100 procent seriös, och det är därför jag dör av skratt för mig själv med kaffekoppen, mitt i natten år 2012. Vissa saker i min vardag är ju mer som komedi än verklighet, utan att överdriva. Jag kan även meddela att jag 2 år senare fortfarande inte fått något svar på mailet, och fortfarande är ovetandes om vart mina bilder som jag tydligen framkallade befinner sig idag 2012. När jag läser igenom det jag skrev till expert, börjar jag förstå varför dom 2 år senare fortfarande inte svarat...Heeehe.


"Jag gick precis igenom min inkorg för meddelanden, och jag blev så fundersam
Jag har tydligen beställt bilder från er, men jag vet inte om jag har hämtat ut dom än eller om jag totalt glömt bort det? För isåfall måste jag hämta ut dessa så snart som möjligt haha.
Verkar säkert riktigt förvirrad, men vore tacksam för svar. Mitt beställningsnummer är: 7e3f0d499594395**Och förresten jag heter Susanna Nyström!"

1 kommentar:

  1. Hahaha...roligt skrivit mejl :))

    Förresten, jätte fin bild, du passar väldigt bra i blått :)
    Blont hår som solen, stora blå djupa ögon som havet, blå tröja som matchar allt detta...ser ut som en ängel!!! :)


    SvaraRadera