23 december 2011

Så tårarna rann, samtidigt som vi garvade oss igenom vårat 2011

Alla som känner mig väl, vet vilken känslosam person jag är när det kommer till vissa saker. Speciellt när det kommer till personliga presenter av mina nära och kära. Idag gav min kusin mig en bok som hon skrivit till mig. En bok om våra dagar som vi spenderat tillsammans, och olika minnen. Jag blev så glad. Jag visste direkt när jag såg henne komma med boken vad hon hade gjort, och jag behövde inte ens öppna boken innan jag började stört böla. Jag är verkligen känslosam när det gäller sånna här grejer, men och gråta INNAN jag ens hade öppnat boken känns väl som en överdrift (såhär i efterhand) haha. Elin känner mig väl, och skrev redan på första sidan att hon visste att jag skulle gråta när jag läste det hon skrivit (men kanske inte innan jag öppnade boken va, elin?!). Tårarna rann, samtidigt som vi garvade oss igenom vårat 2011. Jag har sagt det förrut och jag säger det igen, jag är så glad att jag har dig. Vi kommer skratta ihop, gråta ihop, panika ihop, sova ihop, äta ihop,  åldras ihop, gifta oss ihop(?!)..osv! Jag älskar dig, från barnsben och föralltid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar