8 juli 2012

Känner mig som en zombie

Okej att jag är nattmänniska och diggar att vara uppe på natten, men just nu för tillfället sitter jag och stirrar rakt fram och det enda som snurrar runt i min hjärna (och det enda jag kan tänka på är....sängen. Min hjärna skriker efter min säng. Mitt huvud saknar min kudde. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter min säng och jag önskar för tillfället att jag hade en säng parkerad här utanför. Tror aldrig i mitt liv att jag har längtat så mycket efter sängen som jag gör, just nu. Längtar så mycket att jag vill lägga mig i fosterställing över kontorsstolen och gråta typ, liiiiite övertrött tjej? Japp. Det känns som att jag kommer lägga mig och sova i en vecka. Ser bilden framför mig hur jag hoppar och göra magplask i sängen och aldrig mer kliver upp därifrån. Pladaskkkk med huvet rakt ner på kudden!!! Hejja mig själv hejja mig själv, två avklarade nätter..Några kvar. Är sämst på att ställa om dygnet och sova då jag behöver, idag kommer det inte vara något problem. Godnatt folket.


1 kommentar:

  1. lät roligt me en parkerad säng utanför :)))))
    d är tufft att jobba natt jag vet :/ önskar dig en god natt/dagsömn :)

    SvaraRadera